Context Marketing

energy-card.eu Etykiety ostrzegawcze https://booklet.pl/produkty-i-rozwiazania/37-papierowe-etykiety-ostrzegawcze Drukarnia Booklet druk wizytówek poznań

Choć działania Content Marketingu wymagają czasu to jednak warto zwrócić uwagę, że istnieje szansa na przyspieszenie efektywności tej strategii. Takim doskonałym sposobem jest oparcie działań kampanii na Context Marketingu, czyli dostarczeniu treści odpowiedniemu odbiorcy w danym czasie. Jednak należy pamiętać, że obydwie strategie muszą wzajemnie się uzupełniać.

Ma to być tak zwany ukryty przekaz, który zawiera wyselekcjonowane treści. Jednak jego wyświetlenie na ekranie odbiory ma się odbyć tylko i wyłącznie w danym kontekście. I tu znowu pojawia się ważność poznania klienta, jako grupy docelowej. W tym przypadku duży nacisk stawia się właśnie na długotrwałą współpracę.

Nie chodzi tylko o wyświetlenie reklam, ale także o wysyłanie wiadomości do klientów, którzy interesowali się danym produktem na stronie, przypomnienie o ważnych wydarzeniach, promocjach czy nowościach. Działania te mają bardzo pozytywny wydźwięk ze względu na nieagresywne zakłócanie czasu użytkownika w sieci.