Inbound Marketing

wsparcie sprzedaży definicja Naklejki pocięte na sztuki https://booklet.pl/produkty-i-rozwiazania/39-vlepki-pociete-na-sztuki Drukarnia Booklet

Nowym zjawiskiem w świecie marketingu w sieci jest Inbound Marketing, który wzbudza ogromne zainteresowanie coraz większej liczbie osób. Dlatego też jeżeli zależy nam na stworzeniu innowacyjnej, rzetelnej, ale przede wszystkim skutecznej kampanii marketingowej, warto zapoznać się z tym zjawiskiem.

Otóż jest to strategia, której założeniem nie jest to, aby szukać potencjalnych klientów, ale wręcz odwrotnie. Użytkownik ma sam znaleźć to, czego aktualnie szuka, poprzez zaangażowanie go w działania marketingowe danej marki. Zatem celem takiego działania jest stworzenie zupełnie innej postawy reklamodawców. Mają oni być postrzegani nie jako osoby usilnie chcące coś sprzedać, ale takie, które wzbudzają zainteresowanie do całej firmy, oferty, czy produktu.

Z tego względu wyróżnia się cztery filary Inbound Marketing, które opierają się na statystykach strony, przywiązaniu do marki, konwersji oraz mierzeniu efektywności. Wdrożenie takich założeń z pewnością zaowocuje sukcesem w postaci większej liczby klientów.